طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

مهمترین دست اورد شما از داشتن سایت!

شاید برای شما هم سوال باشد که ما سایتی راه اندازی خواهیم کرد و این سایت به دلایلی از بین خواهد رفت و تمامی تیم مورد نظر خود را از دست خواهید داد ، برای شروع دوباره حتما باید از صفر شروع کنید؟!
برای فهمیدن راز شگفت اور داشتن سایت و نداشتن سقوط در کار خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!


قدم های استوار داشته باشید!
مهمترین قدمهای استوار برای شما قطعا داشتن یک چک لیست کامل از مشتریان و کاربران سایتتان خواهد بود ، با راه اندازی صفحاتی به عنوان صفحات فرود و جذب اطلاعات کاربران مانند ایمیل ، شماره تماس و قدم های کوچک هرگز با شکست مواجه نخواهید شد! قطعا اگر قدم های استواری نداشته باشید سقوط شدیدی را تجربه خواهید کرد.


کاربران دائمی بسازید!
شاید اگر شما فقط جذب داشته باشید از کاربران خود و فقط اطلاعات از کاربران بگیرید و نسبت به دریافت اطلاعات وفادار نباشید کاربرانتان دائمی برای شما باقی نمی مانند! قطعا اگر کاربر دائمی برای کار خود نسازید دائما درحال درجا زدن خواهید ماند.
با داشتن اطلاعات کوچکی میتوانید کاربران دائمی بسازید! برای مثال شما پروفایل کاربری در اختیار کاربرانتان قرار داده اید و تاریخ تولد از انها دریافت کرده اید و با ارسال یک پیام تبریک کوتاه ، شما قطعا افراد را جذب کار خود به عنوان کاربران دائمی کرده اید!
اگر پروفایل کاربری در اختیار کاربرانتان نیست با ارسال پیام های متناسب و ارائه ی خدماتی که مربوط به فرد می باشد قطعا انها شما را به عنوان یک فرد مفید قلم داد خواهند کرد .

اگر سایتمان سقوط کرد چه  کارهایی باید کنیم!؟

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید قطعا شما بزرگترین و با ارزشترین موارد را خواهید داشت و ان لیستی از مشتریان و افراد وفادار نسبت به شما خواهد بود ، اگر شما سایتتان از بین رفت و یا قصد گسترش کار خود را دارید با ارسال یک پیام به انها ، انها را جذب کار جدید خود کرده اید و قدم صفر نخواهید بود! شما با انجام این مراحل انتقالی دقیق انجام داده اید که تلاش های گذشتتون بیهوده نبوده است.

سخن پایانی
اگر نیاز به مشاوره برای طراحی صفحات فرود ، جذب مشتری های مربوط به کار خود و تبدیل انها به مشتریان و وفاداران دائمی خود میتوانید از طریق ارتباط با تیم کدپز نیاز خود را برطرف کنید!

بررسی انواع سایت ها و نحوه ی کسب درامد از انها

کسب و کار های فراوانی در اینترنت وجود دارد که با کارهای بسیار ساده اکثر انها کسب درامد دارند. شما هم میتوانید یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید هرگز این بستر اشباع نخواهد شد . در ادامه ی مقاله به انواع وب سایت ها و نحوه ی کسب درامد انها خواهیم پرداخت برای پی بردن به کسب و کار موفق مورد علاقه خود لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی

همانطور که از نامش پیداس شما میتوانید با راه اندازی یک وب سایت بصورت کاملا مستقیم فروش از طریق اینترنت داشته باشید. سایت خود را کاملا عالی راه اندازی میکنید ! بعد از راه اندازی محصولات فروشگاه خود را اضافه میکنید و در انتها فروش انجام میدهید.

اموزش انلاین

برخی از سایت ها فروش ویدیوهای انلاین و فروش دوره های اموزش مجازی انلاین را دارند بسیار عالی است اگر شما هم توانایی های خود را بصورت انلاین به دیگران ارائه دهید!

خدمات تخصصی

برخی از سایت های موجود قصد ارائه ی خدمات را دارند یعنی شما به انها مراجعه میکنید و از خدمات انلاین انها بهره می برید . برای مثال تعمیر تخصصی موبایل.

خدمات عمومی

شما میتوانید با راه اندازی یک وب سایت خدمات عمومی ارائه بدهید برای مثال اسنپ فود یک نمونه سایت که خدمات عمومی ارائه میدهد .

ابزار های انلاین

شاید برای شما هم پیش امده و از اینگونه خدمات استفاده کرده باشید .اقلب این سایت ها برای جذب افراد طراحی میشوند و قصد از ابزارهای انلاین و کسب درامد از انها بصورت مستقیم نیست ، گاها با انتشار تبلیغات درون این صفحات و یا ارجاع دادن به صفحه ی اصلی که کارکردی خارج از این ها را دارد کسب درامد انجام میدهند.

انتشار محتوا

محتوا یا مقالات کلیدی ترین نکته در هر کسب و کاری خواهد بود شما با انتشار محتوا میتوانید کاملا سایتی متفاوت داشته باشید دیجیکالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایرانی درحال تولید محتوا می باشد. سایت هایی که خدمات تولید محتوایی ارائه دهند و یا بصورت مدون اخبار و اطلاعات را انتشار دهند قطعا میتوانند کسب درامد عالی داشته باشند.

مزائده و مسابقه

سایت های شرط بندی نمونه ای از سایت های مزائده و مسابقه هستند .

سایت های تبلیغات واسط

شما میتوانید با راه اندازی یک وب سایت و ارائه خدمات تبلیغاتی از قبیل انتشار محتوا انتشار بنر های تبلیغاتی ایجاد بک لینک و سایر فعالیت هایی که در این زمینه استفاده میشوند کسب درامد عالی داشته باشید.

مارکت پلیس( market place )

شما با راه اندازی این گونه سایت ها به مردم اجازه میدهید خرید و فروش انجام دهند یعنی افرادی که کالا دارند در سایت شما ثبت نام کرده و کالاهای خود را به اشتراک بگذارند و افرادی که نیاز به ان کالا دارند خرید انجام دهند و شما بصورت درصدی از هر فروش یا بصورت ماهیانه از افرادی که قصد دارند کالایی را در سایت شما به فروش بگذارند هزینه دریافت کنید!


سخن پایانی

شما قصد راه اندازی یک وب سایت با پلن برنامه ای خود را دارید اما به دلیل قیمت های متنوع طراحی سایت نمیدانید به کدام سایت مراجعه کنید که بهترین خدمات را دریافت کنید ؟ تیم کدپز به شما بصورت کاملا اختصاصی مشاوره ی رایگان تلفنی ارائه میدهد که حداکثر زمان مشاوره رایگان 1 ساعت می باشد شما با مراجعه به سایت کدپز میتوانید از تمامی خدمات این سایت بهره ببرید.

موفق باشید.


سئو چه تاثیری بر روی کسب و کار انلاین ما خواهد گذاشت ؟

با سلام یکی از مهمترین عوامل برای کسب و کار انلاین و معروفیت ان و رشد طبیعی ان سئو خواهد بود ! لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از تمام مزیت های استفاده از سئو در کسب و کار انلاین خود بهره ببرید.


سئو چیست ؟

سئو یک سری الگوریتم ها برای تشخیص محتوای شما خواهد بود به معنی بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر خواهد بود و مهمترین عامل برای موتورهای جستجوگر بهینه شده برای انسانها خواهد بود . پس از این موضوع نتیجه میگیریم که مهمترین عامل برای موتورهای جستجوگر نیز نوشته شدن مطالب برای انسان ها خواهد بود .


چرا به سئو نیاز داریم ؟

اگر شما قصد راه اندازی یک موتور جستجوگر داشته باشید بین میلیون ها سایت چگونه تشخیص خواهید داد که کدام بهتر است برای هر جستجو در نظر گرفته شود ؟ گوگل و اکثر موتورهای جستجوگر معمولا در صفحات جستجوی خود 10 سایت بیشتر قرار نخواهند داد و بیش از 99 درصد کاربران فقط صفحه ی اول موتورهای جستجوگر را بررسی میکنند درصورت نیافتن موارد مشابه کلمه ی جستجوی خود را عوض میکنند ، پس سئو از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل اینکه با رعایت این قوانین میتوانید صفحه ی 1 هر موتور جستجوگر را بدست بیاورید!

پس برای کسب و کار موفق داشتن نیاز به صفحه ی اول دارید حال در ادامه به این خواهیم پرداخت که چگونه وارد صفحه ی اول گوگل یا سایر موتور های جستجوگر شوید. و تجربیات تیم کدپز را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.


چگونه سایتی سئو شده داشته باشیم ؟

برای داشتن سایت سئو شده نیاز نیست کارهای سختی انجام شود اشنایی اولیه با الگوریتم های گوگل و نوشتن و انجام تمامی فعالیت ها برای انسان ها و نه موتورهای جستجوگر خودکار سایت شما را سئو خواهد کرد! اگر رقابت بالاتر باشد سایر موارد همانند بک لینک سازی و برند سازی و ... مد نظر قرار میگیرند !


اطلاعات بیشتر از سئو

برای مشاهده مطالب بیشتر درباره ی سئو سایت میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از مقالات ان استفاده فرمایید. اگر قصد دارید بصورت کاملا اصولی و حرفه ای این امر انجام شود میتوانید با مراجعه به سایت کدپز و درخواست سئو این امر را به ما بسپارید و یا میتوانید از راه های ارتباطی از ما مشاوره در این باره بگیرید!

موفق و پیروز باشید!