طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

چه ابزارهایی برای شروع نیاز است ؟

بهترین زمان برای شروع همین حالاست ، همانطور که اگر کتاب بهترین سالهای زندگی تو را مطالعه کرده باشید دارن هاردی مثال جالبی میزند ، فرض کنید یک اهرم دارید که 7 متر داخل زمین قرار دارد و بعد از فشار دادن مرتب و پشت سرهم ان شروع به خارج کردن اب از سطح زمین میکند ، اگر این کار را ادامه دهید و نتیجه ای بعد از چند دقیقه نبینید خسته خواهید شد و رهایش خواهید کرد اما کسانی موفق خواهند بود که پشت سرهم درحال انجام دادن خواهند بود ، بعد از خروج اب دوباره کسانی موفق خواهند بود که با انرژی ثابت و فشاری یکسان درحال فشردن اهرم هستند ، اگر برای چند دقیقه اهرم را فشار ندهید اب دوباره به سطح زمین برخواهد گشت." این مثال کاملا واضح و گویای نتیجه ی کسب و کار انلاین شما خواهد بد اگر نتیجه ای را برای مدت کوتاه یا حتی طولانی ندیدید متوقف نشوید و پیگیری کنید.

ابزارهایی که مورد نیاز شماست فقط دسترسی به اینترنت است !!!!!!!!! گوشی های هوشمند ، لب تاب ، کامپیوتر شخصی و هر ابزاری که بتوانید به اینترنت متصل کنید ان را برایتان پولساز خواهد شد!!!

ویدیوهای فوق حرفه ای برای شروع نیاز ندارید تولید کنید تنها با گوشی موبایلتان میتوانید شروع کنید، نیاز به پردازش ها و کارهای سخت نیست ، محصول ، خدمات و توانایی های خود را فقط به بهترین شکل ممکن و با صداقت در اختیار مردم قرار دهید! همین صداقت داشتن شما در کسب و کار ابزارهای شمارا گسترش داده و همچنین باعث میشود تا به موفقیت برسید.

موفق و پیروز باشید. تیم کدپز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.