طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی موفق

امروزه فقط داشتن وب سایت به شما کمک نخواهد کرد! شبکه های مجازی میتوانند کمک ویژه ای به شما و کسب و کار اینترنتی شما بکنند ، حتما نیاز نیست کسب و کار اینترنتی داشته باشید حتی بوتیک ها و مغازه دار ها هم امروزه از شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام استفاده میکنند.

اینستاگرام ابزاری کار امد است که میتوانید با استفاده از ان کسب و کار اینترنتی خود را معروف کنید ، اگر سایت داشته باشید میدانید که مراحل سئو کردن یک سایت بسیار زمان بر است و نمیتوانید به سادگی به صفحه ی اول گوگل بروید ، اما صفحات اینستاگرامی را بسیار راحت تر میتوانید به دید مخاطبان برسانید و الگوریتم های خاصی ندارد ، استفاده از پست های متنوع ، هشتک گذاری شرکت در رویداد ها و .... میتوانند باعث شوند شخص شما و یا کسب و کار شما رونق بگیرد.

اگر از جامعه ی مجازی دوری کنید بدون شک شکست خواهید خورد در شهر های بزرگی همچون تهران اکثر افراد حوصله ندارند که ساعت ها در خیابان ها به گشت و گذار بپردازند و ترجیح میدهند که ساعت ها در شبکه های مجازی باشند ، حضور شما در شبکه های مجازی میتواند نقطه عطفی باشد برای فروش !

اگر قصد راه اندازی یک پیج اینستاگرام و کار با اینستاگرام را به صورت حرفه ای دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید و رایگان از اموزش زیر استفاده کنید!

اموزش کار با اینستاگرام به صورت حرفه ای

راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق

فروشگاه های اینترنتی درامد های بسیار بالایی جذب کرده اند و جایگاه ویژه ای را رقم زده اند ، تیم کدپز طی تحقیقاتی که انجام داده تمام مراحل راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای را مرحله به مرحله در طی مقاله ای فراهم کرده است.

در این مقاله ، روش های تامین کالا ، روش های طراحی سایت ، روش های گرفتن درگاه پرداخت و روش های ارسال کالا را برای شما عزیزان نوشته اند.

برای ورود به مقاله ی چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای راه اندازی کنیم کلیک کنید.

مارکت های اینستاگرامی یا سئو سایت ؟

بسیاری از دوستان این سوال را می پرسند که ایا میتوان از اینستاگرام کسب درامد کرد ؟ پاسخ به این سوال پاسخی مثبت دارد ، کسب و کارهای اینترنتی میتوانند در قاب اینستاگرام نیز به نمایش در بیایند، اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی غیرقابل پیش بینی است اگر شما کسب و کار خود را در ان پایه گذاری کنید ، ممکن است اینستاگرام فیلتر شود ، ایران را تحریم کند ، با وجود هزاران کاربر پیج شما را مسدود کند و خیلی از اتفاقاتی که ممکن است برای شما زیان اور باشد ، اما اگر شما اصول سئو را رعایت کنید و شروع به تولید محتوا برای سایت شخصی خود کنید و از اینستاگرام در کنار ان استفاده کنید قطعا هدفمند خواهید بود.

مهمترین ارزش و دارایی هر کسب و کاری لیستی از مخاطبان ان خواهد بود ، پس سعی داشته باشید تا لیستی از اطلاعات مشتریان ، شماره تماس ، نام و نام خانوادگی و ایمیل انها را در هرجایی که قرار دارند از انها دریافت کنید.

این موارد همه تجربیات سایت کدپز است و به شما هم پیشنهاد میدهیم از این روش استفاده کنید.