طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

سئو چه تاثیری بر روی کسب و کار انلاین ما خواهد گذاشت ؟

با سلام یکی از مهمترین عوامل برای کسب و کار انلاین و معروفیت ان و رشد طبیعی ان سئو خواهد بود ! لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از تمام مزیت های استفاده از سئو در کسب و کار انلاین خود بهره ببرید.


سئو چیست ؟

سئو یک سری الگوریتم ها برای تشخیص محتوای شما خواهد بود به معنی بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر خواهد بود و مهمترین عامل برای موتورهای جستجوگر بهینه شده برای انسانها خواهد بود . پس از این موضوع نتیجه میگیریم که مهمترین عامل برای موتورهای جستجوگر نیز نوشته شدن مطالب برای انسان ها خواهد بود .


چرا به سئو نیاز داریم ؟

اگر شما قصد راه اندازی یک موتور جستجوگر داشته باشید بین میلیون ها سایت چگونه تشخیص خواهید داد که کدام بهتر است برای هر جستجو در نظر گرفته شود ؟ گوگل و اکثر موتورهای جستجوگر معمولا در صفحات جستجوی خود 10 سایت بیشتر قرار نخواهند داد و بیش از 99 درصد کاربران فقط صفحه ی اول موتورهای جستجوگر را بررسی میکنند درصورت نیافتن موارد مشابه کلمه ی جستجوی خود را عوض میکنند ، پس سئو از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل اینکه با رعایت این قوانین میتوانید صفحه ی 1 هر موتور جستجوگر را بدست بیاورید!

پس برای کسب و کار موفق داشتن نیاز به صفحه ی اول دارید حال در ادامه به این خواهیم پرداخت که چگونه وارد صفحه ی اول گوگل یا سایر موتور های جستجوگر شوید. و تجربیات تیم کدپز را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.


چگونه سایتی سئو شده داشته باشیم ؟

برای داشتن سایت سئو شده نیاز نیست کارهای سختی انجام شود اشنایی اولیه با الگوریتم های گوگل و نوشتن و انجام تمامی فعالیت ها برای انسان ها و نه موتورهای جستجوگر خودکار سایت شما را سئو خواهد کرد! اگر رقابت بالاتر باشد سایر موارد همانند بک لینک سازی و برند سازی و ... مد نظر قرار میگیرند !


اطلاعات بیشتر از سئو

برای مشاهده مطالب بیشتر درباره ی سئو سایت میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از مقالات ان استفاده فرمایید. اگر قصد دارید بصورت کاملا اصولی و حرفه ای این امر انجام شود میتوانید با مراجعه به سایت کدپز و درخواست سئو این امر را به ما بسپارید و یا میتوانید از راه های ارتباطی از ما مشاوره در این باره بگیرید!

موفق و پیروز باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.