طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

مهمترین مزیت های داشتن سایت چیست ؟

باسلام

شاید برای شما عزیزان هم جای سوال باشد که چرا سایت داشته باشیم ؟ چرا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم ؟

در پاسخ به سوالات بالا باید گفت که مهمترین چیز از طراحی و داشتن سایت جمع اوری لیستی از مشتریان خود می باشد. شما اگر محصولی فیزیکی و یا دانلودی میفروشید و یا برگزار کننده ی همایش و دوره های مجازی و یا حضوری هستید مهمترین علت برای طراحی سایت جمع اوری لیست مشتریان است. شاید بگویید شبکه های مجازی جاذبه ی بیشتری دارند تا سایت ولی این اشتباه بزرگ است ! زیرا شبکه های مجازی به سادگی از بین میروند و راه ارتباطی شما با مشتریانتان به کل قطع خواهد شد .

پیشنهاد میشود برای پی بردن به اینکه چرا سایت داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سایت اهنربای جذب شما خواهد بود!

در بالا به این نکته اشاره داشتیم که تمامی کاربرانی که دارید را از تمامی شبکه های مجازی و خبر رسان ها و هر راه ارتباطی به سایت خود ارجا دهید. این به این معنی نیست که تمامی فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی برای ارجاع دادن باشد شما میتوانید بصورت مجزا در هر بخش فعالیت داشته باشید و اما مهمترین چیز که در خاطر کاربران شما هک شود سایتتان باشد ! شاید بگویید میتوان از شماره تلفن و یا ایمیل نیز استفاده کرد این نکته قابل توجه را به یاد داشته باشید برای بعضی افراد ارتباط برقرار کردن با شما بسیار سخت خواهد بود و کاربران زیادی را برای اینکه نمیتوانند ارتباط کلامی برقرار کنند از دست خواهید داد و دوره های اموزشی و محصولات شما حتی اگر مورد نیاز انها باشند فروش زیادی نخواهد داشت!

سیستماتیک شدن کارهای شما

اگر سایت داشته باشید تمامی کاربران شما از خدمات شما به راحتی استفاده خواهند کرد و نیاز به درگیر کردن خود برای راهنمایی دادن و یا توضیحات اضافه و یا حتی ثبت سفارش ندارید و مدیریت کردن و ارتقا دادن خدمات خود را بر عهده میگیرید و فروش بهتری انجام خواهید داد.

از طریق سیستماتیک شدن شما به راحتی میتوانید اهنربای جمع اوری لیست مشتریان خود را داشته باشید و در پایان هر روز اماری از مشتریان خود را بصورت یک فایل اکسل و یا هر فایلی که میتوانید مورد استفاده قرار دهید دریافت کنید.

توضیحات بیشتر برای فروش

شما با داشتن سایت قادر خواهید بود تا توضیحات بیشتری در باره ی محصولات خود بصورت متن ، ویدیو ، پادکست و یا هر نوع فایلی در اختیار دیگران قرار دهید . در شبکه های مجازی اکثر افرادی که فعالیت دارند تمایل به خواندن مطالبی درباره ی توضیحات محصولات و یا ثبت سفارش های زیاد را ندارند بخاطر ارتباط برقرار کردن که در بالا نیز به ان اشاره شد.

سخن پایانی

اگر شما قصد دارید تا یک سایت طراحی کنید و از ان بصورت بهینه شده استفاده کنید تیم کدپز در ابتدای کار به شما سیستم وردپرس را توصیه میکند زیرا با هزینه ی بسیار پایین قادر خواهید بود تا بالاترین امکانات را در اختیار داشته باشید.

امکاناتی نظیر مدیریت شبکه های مجازی ، ارسال ایمیل ، ارسال پیام کوتاه ، طراحی اهنرباهای جذب اطلاعات کاربران ، فروش محصولات ، توضیحات محصولات و تمامی امکاناتی که شاید توسعه دهنده ی سایت شما فراموش کرده در اختیار شما قرار دهد را در وردپرس به سادگی و حتی در بعضی مواقع بدون نیاز به هزینه میتوانید داشته باشید.

اگر قصد مشاوره و یا قصد سفارش طراحی سایت دارید میتوانید از طریق سایت کدپز و یا شبکه های مجازی کدپز با جستجو کردن ای دی codepaz با ما در ارتباط باشید.

کدپز تیمی است که در زمینه ی طراحی سایت ، سئو سایت ، افزایش فروش و تمامی راه هایی که شما را به درامد عالی از طریق اینترنت برساند فعالیت دارد و مشاوره میدهد.

کدام زبان برنامه نویسی برای کسب درامد از اینترنت بهتر است ؟

زبان های متفاوت زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که برای ادم جای سوال هست که کدام را یاد بگیرد ؟ کدام بهتر خواهد بود و کدام درامد بیشتری برای من خواهد داشت ؟ از وقتی که میگذارم نهایت استفاده را چگونه ببرم ؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین زبان برنامه نویسی برای یاد گیری زبان php خواهد بود و اینکه این اموزش ها را از کجا و چگونه پیگیری کنید میتوان از سایت کدپز انها را دنبال کرد.

سایت کدپز اموزش های ساده و روان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با خواندن انها بتوانید به درامد های عالی برسید.

با ارزوی موفقیت