طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

مهمترین دست اورد شما از داشتن سایت!

شاید برای شما هم سوال باشد که ما سایتی راه اندازی خواهیم کرد و این سایت به دلایلی از بین خواهد رفت و تمامی تیم مورد نظر خود را از دست خواهید داد ، برای شروع دوباره حتما باید از صفر شروع کنید؟!
برای فهمیدن راز شگفت اور داشتن سایت و نداشتن سقوط در کار خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!


قدم های استوار داشته باشید!
مهمترین قدمهای استوار برای شما قطعا داشتن یک چک لیست کامل از مشتریان و کاربران سایتتان خواهد بود ، با راه اندازی صفحاتی به عنوان صفحات فرود و جذب اطلاعات کاربران مانند ایمیل ، شماره تماس و قدم های کوچک هرگز با شکست مواجه نخواهید شد! قطعا اگر قدم های استواری نداشته باشید سقوط شدیدی را تجربه خواهید کرد.


کاربران دائمی بسازید!
شاید اگر شما فقط جذب داشته باشید از کاربران خود و فقط اطلاعات از کاربران بگیرید و نسبت به دریافت اطلاعات وفادار نباشید کاربرانتان دائمی برای شما باقی نمی مانند! قطعا اگر کاربر دائمی برای کار خود نسازید دائما درحال درجا زدن خواهید ماند.
با داشتن اطلاعات کوچکی میتوانید کاربران دائمی بسازید! برای مثال شما پروفایل کاربری در اختیار کاربرانتان قرار داده اید و تاریخ تولد از انها دریافت کرده اید و با ارسال یک پیام تبریک کوتاه ، شما قطعا افراد را جذب کار خود به عنوان کاربران دائمی کرده اید!
اگر پروفایل کاربری در اختیار کاربرانتان نیست با ارسال پیام های متناسب و ارائه ی خدماتی که مربوط به فرد می باشد قطعا انها شما را به عنوان یک فرد مفید قلم داد خواهند کرد .

اگر سایتمان سقوط کرد چه  کارهایی باید کنیم!؟

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید قطعا شما بزرگترین و با ارزشترین موارد را خواهید داشت و ان لیستی از مشتریان و افراد وفادار نسبت به شما خواهد بود ، اگر شما سایتتان از بین رفت و یا قصد گسترش کار خود را دارید با ارسال یک پیام به انها ، انها را جذب کار جدید خود کرده اید و قدم صفر نخواهید بود! شما با انجام این مراحل انتقالی دقیق انجام داده اید که تلاش های گذشتتون بیهوده نبوده است.

سخن پایانی
اگر نیاز به مشاوره برای طراحی صفحات فرود ، جذب مشتری های مربوط به کار خود و تبدیل انها به مشتریان و وفاداران دائمی خود میتوانید از طریق ارتباط با تیم کدپز نیاز خود را برطرف کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.