طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار

ما در این وبلاگ به شما عزیزان جان اموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر سایت طراحی کنید از طراحی سایت کسب درامد کنید.

2 دستور جادویی برای افزایش فالوور اینستاگرامتان

1.محتوای مناسب تولید کنید

ممکن است شما یک پزشک، جهانگرد و یا وارد کننده شیرآلات باشید. در هر صورت فرقی نمی‌کند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای درست و حسابی تولید کنید. یعنی چه؟ یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما می‌آیم آنقدر از دیدن پست های شما لذت ببرم که در نهایت شما را فالو کنم. محتوای صفحه شما همان پیامی است که می‌خواهید به فالوورهایتان منتقل کنید. پس برای افزایش فالوور در اینستاگرام ابتدا باید محتوای صفحه خود را درست کنید. یک محتوای خوب ویژگی های بسیاری دارد، اما من مهم ترین آنها را به شما می‌گویم:

  • هدفمند باشد

    آیا شما خودتان حاضرید صفحه ای را در اینستاگرام فالو کنید که روی هوا حرف می‌زند و هر روز از یک دری سخن می‌گوید؟ پس یک برنامه آگاهانه داشته باشید. اول از خودتان بپرسید که دقیقا چه کار می‌کنید و اصلا هدف شما از افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟ آیا می‌خواهید معروف شوید؟ فروش بیشتری داشته باشید؟ یا فقط می‌خواهید با آدم های بیشتری آشنا شوید؟ وقتی هدف خود را واضح می‌گویید باعث می‌شود که مسیر خود را نیز واضحتر ببینید. حالا که متوجه شدید که چه مطالبی می‌خواهید در اینستاگرام خود بگذارید، آنها را دسته بندی کنید. حتی می‌توانید یک برنامه هفتگی برای خود بنویسید که هر روز چه نوع پستی بگذارید.

2.روش‌های غیر رایگان افزایش فالوور

روش‌هایی که تا اینجا توضیح داده شد، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بود. مزیت این روش در این است که فالوورهایی که اینگونه جذب می‌کنید وفادار هستند و بنا به تصمیم و علاقه وارد صفحه شما شده‌اند.

اما راه‌های دیگری هم برای افزایش فالوور وجود دارد. مثل تبلیغات در اینستاگرام؛ آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که صفحه اینستاگرام شما را در صفحات پربازدید و صفحات افراد مشهور تبلیغ می‌کنند. مشکل این نوع تبلیغات بالا بودن هزینه آنهاست. شما برای چندبار نمایش داده شدن باید چند میلیون پرداخت کنید.

یک روش دیگر خرید فالوورهای فیک است. من این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنم، چراکه این روش هیچ سودی به حال شما ندارد و کاربران با یک نگاه به پست‌ها و میزان لایک و کامنت‌های شما خواهند فهمید که فالوورهای شما فیک هستند.

روش دیگر استفاده از ربات اینستاگرام است. این بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات اینستاگرام نرم‌افزاری است که بر اساس هشتگ‌ها کاربران و صفحات مرتبط را پیدا و آنها را فالو یا آنفالو می‌کند و حتی لایک و کامنت می‌گذارد. این یکی از موثرترین روش‌های پولی برای افزایش فالوور اینستاگرام است که خیلی از چیزهایی که در بالا گفتیم را پوشش دهد.

پیشنهاد میشود برای یافتن روش های بیشتر افزایش فالوور اینستاگرام به سایت مرتضی افضلی با ادرس زیر مراجعه کنید.

https://mortezaafzali.ir/increase-instagram-followers/

درصورت لزوم نحوه ی کار با اینستاگرام هم برای شما قرار داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.