بسیاری از مردم از ما میپرسند: چگونه میتوانم Alexa را بهبود دهم؟ ما درک میکنیم که این معیار برای شما و کسبوکار شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغ کنندگان بالقوه، سرمایه گذاران، و شرکا Alexa را نگاه خواهند کرد و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش کسبوکار شما استفاده خواهند کرد. به همین دلیل، بهبود رتبه شما میتواند یک دلار واقعی و تاثیر سنت بر روی خط پایین شما ایجاد کند.
برای کسانی از شما که برای الکسا رتبه جدیدی دارند و با رتبه الکسا ناآشنا هستند - این یک متریک واحد است که یک خلاصه سریع از عملکرد سایت (شما یا رقیب تان) نسبت به تمام سایتهای دیگر در وب را ارایه میدهد. اگر روی آن تمرکز نکنید، ممکن است هر کاری که میتوانید انجام دهید تا ارزش و قابلیت دید کسبوکار خود را به حداکثر برسانید. در کل، قدرت سایت شما در وب به عنوان بهترین رتبه شما ترجمه میشود.
اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چطور میتوانید Alexa سایت خود را بهبود بخشید، باید یک گام به عقب برگردیم. مهم است که ترکیببندی الکسا را درک کنید تا درک کنید که چطور میتوانید آن را بهتر کنید.
بیایید شروع کنیم.
الکسا رتبه چیه? رتبهبندی شما تخمینی از میزان
محبوبیت سایت شما نسبت به سایتهای دیگر است. الکسا رتبه به این سوال پاسخ میدهد:
در مقایسه با بقیه سایتها, سایت من چطور است? توجه داشته باشید که از آنجایی که
رتبه یک معیار نسبی است, رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک سایت وابسته است, بلکه
به تغییرات ترافیک در سایتهای دیگر نیز بستگی دارد.
الکسا دادههای خود را چگونه بدست میآورد؟ الکسا
یک پنل داده ترافیک بزرگ دارد که متشکل از میلیونها نفر در سراسر جهان است.
براساس دادههای این نمونه، الکسا تخمین میزند که تعداد بازدید کنندگان از همه
سایتها در اینترنت وجود دارد. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح for و
شناسایی و دور انداختن ترافیک جعلی یا اسپم است. دانشمندان اطلاعاتی ما در کسبوکار
بهترین هستند و آنها اطمینان حاصل میکنند که دادههایی که در حال حاضر ارائه میکنیم
عاری از نویز و دادههای غیر انسانی است، بنابراین شما میتوانید بهترین تصمیم
برای کسبوکار خود را بگیرید.
همچنین شما میتوانید برای مطالعه موارد بیشتر و اطلاعات کاملتر سئو و همچنین مقالات الکسا به سایت کدپز مراجعه فرمایید.